απ’ τo μοναδικό βιβλίο που ανέβασα πάνω φέτος-το τελειώνω αύριο

Κατά τη διάρκεια του σεξ του ζήτησα να μου μιλάει στα ρώσικα. Δεν του έβγαινε. Ξεκίνησε μια δυο φορές και τον έπιασαν τα γέλια- και ύστερα άρχιζε τα συγγνώμη, και ύστερα έμενε για λίγο ακίνητος. Απορούσα που το ξεχαρβαλωμένο ράντζο έστεκε ακόμη αλλά ντρεπόμουν να προτείνω να μετακινηθούμε στο πάτωμα. Το πέος του μέσα μου δε μου δημιουργούσε πολύ ευχάριστη αίσθηση. Ήταν σαν να μου ’χε χώσει κάποιος ένα τσαλακωμένο πανί, μια βρεγμένη πετσέτα ίσως. Παρ’ όλα αυτά ήμουν ενθουσιασμένη που έκανα σεξ με μετανάστη, ειδικά με Ρώσο. Νομίζω ο Ίγκορ το καταλάβαινε.


~*~


Ήμουν στο Λονδίνο όταν τα αεροπλάνα έπεσαν στους πύργους της Νέας Υόρκης και η πρώτη μου σκέψη ήταν πως αν ζούσε η Όλγα, θα ήταν απαρηγόρητη από τις επιπτώσεις που θα είχε η τραγωδία στο αντικαπιταλιστικό κίνημα, που μόλις είχε σηκώσει κεφάλι. Όσοι, σε αντίθεση με την Όλγα, συνέχιζαν να είναι επί των επάλξεων θα περνούσαν δύσκολες ώρες. Στο μέλλον οι πορείες θα ήταν παρελθόν, οι μαζικές κινητοποιήσεις θα σήμαιναν κάτι εντελώς διαφορετικό- ο δημόσιος χώρος θα ήταν το Δίκτυο, δηλαδή η καρέκλα στο γραφείο. Αλλά μια που το μέλλον ήταν μέλλον προς το παρόν, οι γονείς μου πήγαν στην πορεία κατά του πολέμου στο Ιράκ μαζί με χιλιάδες άλλους και επέστρεψαν σπίτι με μια σημαία των Γυναικών για την Ειρήνη (μαμά) κι ένα παλαιστινιακό φουλάρι (μπαμπάς). Ο πολιτισμένος κόσμος ανακοίνωσαν σκυθρωπά, έπρεπε να ποινικοποιήσει τη θρησκεία διαφορετικά θα μας έλιωνε ο οδοστρωτήρας των χριστιανοφρονούντων Αμερικανών, των σιωνιστών και των μουσουλμάνων. Πάω στοίχημα πως μ’ εκείνο το ‘πολιτισμένος κόσμος’ εννούσαν την Ευρώπη, που μ’ έκανε να σκεφτώ πως έχουν πια ξεκουτιάνει απ’ τα γεράματα. Η σύγχρονη Ευρώπη, δηλαδή, τους φαίνεται κοσμική, ένα φρούριο του Διαφωτισμού. Σαν να μην έζησαν ποτέ στην Ελλάδα. […]


άντζελα δημητρακάκη, ‘το μανιφέστο της ήττας’,
εκδ. εστία, 2007.

Leave a Reply

