η σημαία της πατρίδας μου όπως την ξέρω εγώ

Image Hosted by ImageShack.us

xthes sto Art Athina egine kai pali kati pou den prepei na to afisoume na perasei etsi. Epeita apo anonimi katagelia, pithanon apo melos tou LAOS, i astinomia eisevale stin ekthesi, katevase kai kateisxe to video ergo tis Evas Stefani me titlo Ethnikos Imnos gia logous prosvolis tis dimosias aidous ke ton ethnikon simvolon. Taftoxrona sinelave ton diefthinti tis ekthesis pou perase tin nixta sto aftoforo kai minise tin kalitexni kai tous allous ipefthinous tis ekthesis pou prokeitai na dikasthoun. [συνέχεια @ m.hulot>>]

raresteak+ artlogokrisia+old-habits-die-hard

έκθεση χωρίς τίτλο
Δευτέρα 4 – Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007
Ιάσωνος 45, Μεταξουργείο
artlogokrisia@gmail.com

4 Responses to “η σημαία της πατρίδας μου όπως την ξέρω εγώ”

  1. 🙂

  2. Queerdom Says:

    Εμένα η σημαία μου δεν είναι έτσι, αλλά η δικιά σου μ’αρέσει..;)

  3. αμβρόσιος Says:

    καλημέρα έντεκα!

    queerd,

    έχουμε πολλές σημαίες πάνω στα ίδια χρώματα….

  4. raresteak Says:

    Γι’ αυτό υπάρχουν οι σημαίες. Για να αποτυπώνουν τα άγχη και τις αναζητήσεις των εθνών!

    😀

Leave a Reply

